Allmänt

Maskerade med nylonstrumpor

Published by Matilda Claesdotter, 2013-05-10 @ 03:34:00
"Döm aldrig katten efter hatten"
 
 
 
Her eyes are not even amber colored
 
Jag saknar ord, inte bara ibland, ofta. Men aldrig här, i ett block eller på ett ihop skrynklat papper, alltid oralt. Hade varit enklare för mig om jag fötts stum. Trevligare för både mig och andra då min orala förmåga ofta utger sin talang under tryckta och försvarande situationer. Med andra ord, kan jag försvara mig och mina andra. Är jag "trevlig" anser jag mig själv bara vara smörig och ingen gillar egentligen bara smör, de ska vara någonting på också. Och helt utan, finns det endast ett få antal gömda, under både mossa och sten. Sällsynta jävlar som är skrivna i stjärnorna. En på miljonen vad jag har hört. Men man ska inte lyssna på andra, och man ska heller inte tro på det man ser. För ibland och ganska ofta är saker aldrig vad dem ser ut att vara. Jag upplever istället, tillsammans med någon och känner med mitt egna, tänker med min egna. Har du någonsin provat det? Om inte, så börja göra de. Medicin för själen. Dömande människor har aldrig någonsin varit vackra, bara väldigt maskerade med nylonstrumpor från sina egna liv. The End.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0