Allmänt

My world of sin

Published by Matilda Claesdotter, 2013-04-11 @ 00:50:54
Då har man äntligen förmått sig själv att byta Ben&Jerry fläckarna mot rena lakan och klädhögen mot ett trevligare sovsällskap :) Snytpapper borta och rent glas utan fettfläckar. This is my crib for this week! Ganska behändligt, då man bara behöver städa ett rum. Så nu ska jag inte bråka med era mer, utan ta vara på våran kväll som vi har tillsammans, man vet ju aldrig när tillfället kan dyka upp igen liksom (?) PUSS
Before
After
My babe

Allmänt

Likes old school

Published by Matilda Claesdotter, 2013-04-10 @ 01:03:32
Har bytt träning och proteinerna mot snytningar och sötsaker. Det ni ser på bilden är det nyttigaste jag fått i mig och kanske de mest näringsfyllda. Har varvat chips med glass, och bulle och lite våfflor till mellanmål. När man är sjuk tycks sötsaker gå ner lättare än mat. Och känns som jag vill äta 24/7 också eftersom att min hals spökar. Gör inte ont direkt men känns typ torr och kli-ig. Som någon har lagt en sticksig ylle där nere. Svettas lite halvt här nu också, så ska knappra lite piller och sen försöka sova trots mina sovande timmar mellan 16.30-19.00. Vill verkligen inte bråka med dygnsrytmen igen då jag aldrig vaknar senare än nio och inte somnar senare än ett (bortsett från ikväll). I morse vakna jag åtta, yay. God natten.

Allmänt

Välkommen till min nya blogg!

Published by Matilda Claesdotter, 2013-04-10 @ 00:47:12

Mitt första inlägg.


RSS 2.0